Guliba pihenőház - Bogács

2014.02.11 10:22

Bogács utcáin sétálva akadtunk a Guliba pihenőházra a  családi házak között .A pihenőház  tulajdonosával Lovasi Péterrel beszélgetünk ,miért érdemes a pihenéshez a Guliba pihenőházat választanunk ?

 

                               

 

 

 

 

- 2003-ban vásároltam a házat.Lerobbant állapotban volt ,elsőként befektetésnek gondoltam,de már akkor is láttam benne fantáziát,láttam a lehetőséget a szépet,amit szorgalmas munkával késöbb létrehoztam.A pihenőház egy csendes utcában található a központban,távol a "pincesor" zajától de közel a fürdőhöz.Zárt udvarral rendelkezünk , a ház déli fekvésű, így egész nap az udvarra süt a nap. Rengeteg munka van benne. Néha lementem építgetni, szépítgetni az új szerzeményt, és közben engem is magával ragadott ennek a kedves kis településnek a varázsa.A célom,hogy 18 fő kényelmesen tudjon pihenni ,ezért szinte folyamatosan bővitem ,szépítem a házat Szeretném ha minél többen megismernék ezt a csodálatos környéket!

 

 -Milyen szolgáltatásokkal várod az itt pihenő vendégeket ?

- Jelenleg 2 szoba,fürdőszoba,konyha , valamint az udvaron egy lakókocsi várja a vendégeket, így pillanatnyilag 10 fő tud kellemesen pihenni.A házban tv, hifi , és internet gondoskodik a vendégekről kényelméről.A kertben megoldott a parkolás az autóval érkező vendégek számára valamint lehetőség van bográcsozásra ,kerti grill partyra.

                 

                             

 

 

 

 

-Kiknek ajánlod elsőként a pihenőházat?

 

-Fiataloknak,családoknak,baráti társaságoknak vagy egyszerűen azoknak akik szeretnék megismerni Bogácsot,hiszen gyönyörű vidék:) Azoknak a vendégeknek akik nem szeretik a szállodák nyüzsgését, inkább zártabb környezetben képzelik el a pihenést.

 

-Milyen pihenési lehetőséget tudnál ajánlani a vendégeknek ?

Mindenkinek aki szereti a gyógyvizet,remek kikapcsolódás ajánl a közeli fürdő, a jó borokat kedvelőknek a pince sor jelent felüdülést, de Bogáncson barangolva nézhetjük végigi a nevezetességeket,a Szent Márton műemléktemplomot, a Kilátót, a tájházban bepillanthatunk Bogáncs múltjába,de akár horgászni is lehet a tónál.Ha kirándulni szeretnének a vendégek Bogács vonzáskörzete számos lehetőséget biztosít.

 

-Van-e lehetőségük a vendégeknek szépkártyával fizetni?

Igen természetesen a Guliba pihenőházba ellátogató vendégek tudnak a szépkártyávak fizetni.Ezenkívűl számos akcióvak, kedvezménnyel várjuk a vendégeket.Érdemes egyszer felfedezni Bogácsot,és felejthetetlen élményeket átélni.

 

Guliba Kft.

Bogács, Széchenyi u. 52.

06 70 946 7773

info@guliba.hu